Po těch mnoha editech začnu tenhle příspěvěk považovat za takový bug report. :D
A všiml jsem si u Rodového salamandra chybky. Sílu má 15, ale bonus +3, zatímco u 15 je bonus stále jenom +2.
Stejně tak u Strážného psa nějak nesouhlasí bonusy. Nenápadnost +5, přestože mechanicky by to mělo vycházet na +4 (+2 z Obratnosti, +2 ze Zdatnosti), to samé u Přežití (+1 Moudrost, +2 Zdatnost). A také +4 k zásahu u Kousnutí by mělo vycházet spíš +3 (+1 ze Síly a +2 ze Zdatnosti).
Možná něco přehlížím, a jestli ano, tak se omlouvám.
U Tarsila taky všude možně přebývá +1 navíc.
Přijde mi, že je tu špatně interpretován Zdatnostní bonus u
monster - jako kdyby jsi počítal s +3, přitom monstra do CR 4 (Nebezpečnosti 4, abychom byli konzistentní s češtinou v dobrodružství) mají jen +2. Ano, je to určitě oversight korelace Nebezpečnosti se Zdatnostním bonusem. Všechny NPCs máš maximálně na CR1 (+2 Zdatnostní bonus), ale některá by silově mohla odpovídat klidně i vyššímu CR - třeba u CR5 by už měli +3 Zdatnostní bonus a odráží to i jejich některé bonusy. Jako kdybys vypočítával bonusy skillů, abilit atd z vyššího CR, ale samotné CR jsi zapomněl zvýšit. :-)
Na stránce 6 dole vpravo mi přijde, že je zatoulaná nesouvisející věta.