pipux píše:
Hmm. Atributa, tedy sg., nominativ, feminium, vzor "žena"; a podle toho všechny deklinace. A nebo to říkám špatně? Ať máme jasno ...
Toto si vtluč do hlavy, ať v tom máš jasno jednou pro vždy. A pro tvou informaci, podívej se
sem.
pipux píše:
V boji, zvláště s pistolkama, jsou dva druhy protivníků - rychlí a mrtví.
V boji pistolemi říže 9 mm, tedy běžnou ráží, je při zásahu šance 60%, že zasažený cíl
zanechá svého počínání. šance že bude vážně zraněn nebo dokonce zabit, nebo dokonce zabit okamžitě je mnohem menší, a nejsou výjimkou lidé, kteří plně bojují po pěti zásazích do těla, až po průstřel hlavy nebo srdce (v tomto případě jen 20 sekund, ale stejně). Pokud má cíl zbroj nebo nějakýsci-fi energetický štít, může vydržet mnohem více.
pipux píše:
Jasně, hned přepisuji: A co takový mix může dát? Ďábelsky pomalé, pestré souboje, převedené na papírové herní pole.
Fakt netuší, z čeho usuzuješ na "pestré". Jestli myslíš, že útočné číslo dosažené pomocí palné zbraně se nějak liší od toho samého čísla dosaženého pomocí magie, tak ne. Tvůj systém pestrost nijak nezaručuje, optimální taktika je jednoduše vypozorovatelná.
pipux píše:
Jinak, navrhoval jsem hrát s tabulkou iniciativ, pojmutou jako rychlošachy - kdo nepromyslí svůj tah, promešká příležitost.
Neodpověděl jsi na otázku - kdo bude promýšlet a starat se o protivníky? GM? Nebo budou hráči stát proti sobě? První případ je nezvladatelný, druhé jsou ... složité šachy s kostkama.
pipux píše:
No a pak se můžeš nepříteli vplížit do zad, rozstřílet kryt (dřevěné bedýnky, atp.),
Vidím na to pravidla? Použitelná pravidla? Zkusil sis to někdy? Ne že by se nedalo odplížit z přestřelky a za půl hodiny se objevit nepříteli za zády, to se mi už povedlo, ale rozhodně to není zábava odehrávat metr po metru.
Dřevěné bedýnky jsem za kryt nepovažoval, mluvím třeba o cihlové zdi.
pipux píše:
jen škoda, že si mi nic neřekl na systém v každém kole obnovitelných posuvníků (životy, reflex, psix), kvůli kterým tenhle hrubý koncept o systém v prvé řadě vznikl.
Všechno předtím je neuvěřitelné / nefunkční, proč bych se měl vyjadřovat k detailu, který celou věc dělá ještě složitější? Na posuvnících není nic extra, kromě nesmyslnosti - jsou zbraně, které při běžné střelbě nelze zavařit. Třeba kvalitní pistole, nebo lépe revolver. Těžký kulomet. Nůž. Proč samovolně přibývá nějaký duševní bod, když jsem třeba pod těžkou palbou?
pipux píše:
Counterstrike nehraju, ale nějaký rodiny z Unrealů si klidně někdy můžeme zahrát - nahodit notebooky, síťové kabely a switch někde na srazu (nebo přes internet, pro lenochy) ... :)
To byl jen argument pro to, aby sis uvědomil, že jsi udělal méně uvěřitelnou, složitější a nudnou pseudopočítačovou hru. Tenhle souboják nemá nic, co by neměly v té či oné formě desítky soubojáků před ním, a zbytek je jen omáčka okolo, stejně nezajímavá.