Výslech zajatce
„Po boji jste stabilizovali jednoho z přeživších troglodytů. Syčí drakonštinou, ale vaši dragoni mu poměrně dobře rozumí. Pohodili jste ho k ohništi a váš vojevůdce zahájil výslech….“
Náročnost: 6/3
úspěch: postavy se dozví dostatek informací o území a jak se z něj bezpečně dostat a zkrátit si cestu
neúspěch: postavy se dozví nějaké informace, ale nebude jich moc a budou nejasné
Primární dovednosti: Intimidate, Diplomacy, , Insight, Bluff
Sekundární: Bluff (na smazání jednoho neúspěchu), Perception, plus to co vymyslí hráči
První kolo: M- (začíná kolo, protože vede výslech)Mohutný, téměř dvou a půl metrový, dragonský vojevůdce se skloní k zajatci a zasyčí drakonsky několik otázek. Jeho výraz a tón nevěští nic dobrého: (Intimidate – úspěch 1/0). B – Ačkoliv nerozumí drakonsky, začíná v ohni rozpalovat nůž a připravovat mučící nástroje (ačkoliv je neumí a nechce používat) (Bluff – úspěch 2/0), O – Dragonský válečník, jehož ramena se dmou mohutným svalstvem pevně sevře ruce zajatce a zapáčí. Fixovaný zajatec je zděšen (Atletika – úspěch – bonus +2 k Intimidate), K – Dává si pozor na chování zajatce, sleduje jeho odpovědi a hledá v nich lež (Insight - neúspěch 2/1)
Druhé kolo: M- S povzdechem se podívá na mučící nástroje. „Já jsem ten hodnej víš, i když tak nevypadám. Ale tam, tam ten červenej chlap s rohama, to je blázen. Když mi řekneš co chci vědět, nějak se domluvíme, vždyť nemusí být hned zle“ (Diplomacy – úspěch – 3/1), B – Objevil ve vacích zajatce odříznutý tieflinský ocas, což ho rozzuřilo a začal zajatce mučit (Intimidate //bonus +2 za Atletiku// - úspěch – 4/1), O – Sleduje životní funkce zajatce a odhaduje bod zlomu, kdy je nejlepší vyčerpanému zajatci nejlepší položit finální otázku (Heal – neúspěch - 4/1 …smazáno blufem…..už to nevydrží,ALE ANO, JE ÚPLNĚ V POHODĚ, ZVLÁDNE TO JEŠTĚ CHVÍLI), K - Sleduje jestli oči těkají, sleduje jeho reakce, pocení, nervozitu..( Perception – neúspěch – postih -2 k Insight)
Třetí kolo: M – „Já jsem ti to říkal, příteli. Nemám na něho skoro žádný vliv ukáže na tieflinga). Mám strach, že ho nedokážu zastavit. Zkus mi vyjít vstříc (Diplomacy – úspěch – 5/1), B – Slibuje, že mu neublíží a nechá ho jít a zapomene na to, co se stalo. Pak odloží mučící nástroje a usměje se (Bluff s proti DC 20..neumí drakonsky a musí to být překládáno – úspěch – 6/1).
„… zajatec se ochotně rozpovídal a jeho informace vás dostanou dříve domů. Navíc Navíc se dozvíte něco o uspořádání a životě jejich kmenů…..pak ho tiefling podřízne..“
tak, opět poprosím o nějaké rady, nebo poznatky.
btw. dnes plánuju SC na lodce za bouře