Nevím jestli to není zbytečně mimo téma nebo by se to hodilo do jiné diskuze, nicméně vyvstává mě na mysl toto video, které se volbami zabývá:
Commanding Shepherd, 54 min
Jistá část lidí (nevím jak velká, ale rozhodně vokální) je posedlá možností volby, která ovlivní příběh/hru; zejména tedy v prostředí počítačových RPG (vím že článek je směřován na stolní, ale svým způsoben je to propojeno). Někdy ale volba nedává smysl, nebo je zajímavěší cesta, kterou se vydáte od začátku (příběhu) do konce, přesto že jsou tyto body pevně dané. Příklad: úkol zabít černého mága dostanete od královského mistra čaroděje a toho mága zabijete (nebo se necháte zabít, hehe) ale to jsou ty nejméně zajímavé okamžiky, i tedy kvůli tomu, že jsou tak předvídatelné, ale ta cesta je to, o co vám v prvé řadě jde.
překlep v textu:
Píše:
na matematiku, tak volba není činěna, ale je objevena výpočtem
činěna má být ceněna, jestli jsem dobře pochytil význam.