York píše:
Na systému nezáleží ve smyslu, že dobrej GM dokáže vykřesat dobrou hru i ze špatnejch pravidel - přinejhorším si je upraví.
Ty jo, ale takhle to neplatí, resp. je to hrozně zavádějícím způsobem řečeno. Protože "na systému nezáleží" vytváří dojem, že ta či ona volba jsou vzájemně rovnocenné možnosti, ale to zkrátka až na ojedinělé výjimky u v zásadě podobných systémů není pravda. Na "budeme tuhle hru na motivy Star Wars hrát ve Fate nebo DnD" skutečně nejde říct "Na tom nezáleží, protože GM z toho tu hru v nejhorším nějak zařídí". Když by se tě někdo zeptal "Jak pojedeme na dovolenou do Anglie", taky by asi bylo docela nesmyslné říct "No na tom nezáleží, protože dřív nebo později se tam dostaneme letadlem, autem i pěšky". V tomhle významu "nezáleží na tom" nefunguje.
(Ostatně bych ani nesouhlasil s tím, že je má práce jako GM otročit u nekompatibilních pravidel, abych z nich vydřel nějakou dobrou hru, nemluvě o tom, že dobrá hra není odpovědností GMa samotného).