No, tak třeba pravidla náhodného nalezení v DrD jsme používali asi dvě místnosti. Pak PJ usoudil, že aby si každou místnosti za každého z nás dvakrát házel a rovnou nám oznamoval skryté věci, a to i v případě, že bychom mohli uspět jen při hodu 01, je zbytečný voser.
Pak přišla pravidla pro cílené hledání - každý metr zdi a každý metr čtvereční podlahy vyžadoval separátní hod. Místnost 4 × 4 metry tedy vyžadovala 32 hodů, a protože jsme chtěli zvýšit šance (u hraničáře a krolla válečníka dost malé), tak jsme hledali oba - 64 hodů na místnost. Každé prohledávání stálo nějaký čas, takže škrtání oleje a jeho doplňování, škrtání naložení ... nevím kdy přesně nás tohle přestalo bavit. Vím že můj první PJ na tom až tak nebazíroval, já se snažil to nějak dodržovat. Druhý příležitostný PJ na tom bazíroval, jen když nám tím mohl ztížit situaci.
Pravidlo o dosahu hobitího čichu - vzpomínám si, jak jsem hrál se svou WTF družinou a řekl jsem, že mám hobití čich a měl bych tedy vycítit živé tvory. (Do té doby nikdo v té skupin hobita nehrál). PJ si přečetl pravidla a řekl "Cože, znižování vzdáleností za tloušťku dveří a stěn ... na to seru. V tomhle světě hobiti žádný čich nemají."
A bylo vymalováno.
(Tedy může být Lokiho poznámka, jak jen na mě byli PJjové v Dračáku zlí a jak si ta traumata nesu s sebou.)
Pak jsem Dračák taky vedl já, to jsme vyhodili pravidlo o selhání při kouzlení, a když jsem diktoval zkušenosti za zabitou krysu, kamarád který hrál krolla povídá "3 zkušenosti? Hele, a nechceš mi prostě říct, až budu moct postoupit, abych to nemusel pořád řešit? To si ani psát nebudu." Druhý kamarád pak začal vzpomínat, tak v předchozí skupině mu chybělo 50 zk na postup na další level, a pak měla přijít delší výprava, a PJ mu nechtěl přestup povolit, tak si koupil osla, a chtěl ho podříznout (protože osel byl za těch 50 zk), ale měšťané se na něj dívali špatně, tak ho odvedl za město, ale tam ho napadl medvěd a myslím že i zabil.
A závěr z toho byl, že by si měl hráč krolla psát i ty 3 zk, aby mu nechyběly při přestupu.
Taky si vzpomínám na souboj těžké luše proti dlouhému luku, kde se jejich dostřely lišily o metr (už nevím co ho mělo delší) prostě jeden udělal krok blíž a vystřelil, aby měl bonus +1, druhý vysvětlil a udělal krok zpět, aby tomu druhému snížil útok o 1, a pak vytáhli pravidla pro rozšířený souboják a dohadovali se, jestli se u střelby smí chodit nebo ne, a zda je krok dozadu to samé jako krok dopředu (postavit figurky nešlo, protože to bylo 50 metrů - hexů daleko a papír tak velký nebyl), tak PJ pak zrušil postihy a bonusy za dostřel ...
Zbytek mi možná vyplave z paměti časem, to asi nemám spojené s nějakým silným momentem vy hře.
Prostě ... salámovou metodou se odkrajovalo to, co nefungovalo plynule.