Shako píše:
Marne premyslim nad systemem, ktery by se hodil na kampane a zaroven by mel jednoduchou tvorbu postavy.
Jako nechci to nějak přetěžovat, ale Fate je na kampaně naprosto vpohodě. Nechytám, co se Ti na něm nezdá.
Shako píše:
[nWoD]Ale proste na PRVNI hru ten system jednoduchy neni. A je hodne zanrove specificky.
Teda to by mě zajímalo, kde tyhle nesmysly bereš.
Zaprvé, WoD je hra. Systém je Storytelling System a STs je žánrově naprosto nevyhraněný.
Zadruhé mám vyzkoušeno z OG, a to včetně GameConových časově limitovaných OG, že když je zájem, tak jsem schopný vytvořit postavy s naprostými nováčky dost rychle na to, abysme v pohodě stihli odehrát i příběh.
kin píše:
Mimochodem, trochu offtopic, ale taky se to vlastně trochu týká přežití rpg...plánuje se zase někdy sraz na Dálavě? .)
Slyšel jsem, že na jarní sraz hrozil nějakým zorganizováním Merlin.
Jinak Dálava samozřejmě minimálně na podzim. Dřív se účastnit nemůžu, tak to jednou zorganizujte beze mě :P
(mimochodem, na podzim koukej přijet a připomeň se o ten pitomej blok co u mě máš už asi dva roky :D )
Colombo píše:
Celkem by se mi líbilo relativně low-magic "sedlácké" fantasy. Něco jako je Hobbit při cestě z Kraje do toho lidského města.
Low-magic ve smyslu ne firbally atp., ale spíše kletba, požehnání atp. zase spíše něco ve smyslu vesnických zaříkávačů a ne imperial battlemage.
Tak di a kup si Tarii včetně modulů, je to přesně to, po čem toužíš.
Když jí nebudeš hrát v DrD ale třeba ve Fate nebo čemkoliv settingově modulovatelném (core STs...) a lehoučce pozměníš asi dva nebo tři historické eventy očividně zprzněné přítomností DrD u vzniku Tarie, tak tam nebudeš mít ani ty firebally.
Hm. Koukám, že jsem tu nikdy nezveřejnil ty recenze co jsem kdysi napsal do Dechu Draka a Pevnosti... ale dvě z nich mám pořád ještě v compu, tak je sem nějak nahodim. Přísahal bych, že jsem napsal čtyři, ale kde jim je konec... :/
ShadoWWW píše:
Vukugvazd je super!
Pepa píše:
Na Vukogvazdu bych chtěl ukázat jednu věc. Ono se staré DrD strašně kritizuje
Aniž bych chtěl jakkoliv shazovat Vukogvazd, osobně bych jako příklad stylového užití DrD uvedl spíš starý herní projekt
Siranie
Jinak Colombo má pravdu - to, že dobrý příběh lze odehrát v libovolných pravidlech je sice pravda, ale neznamená to, že by libovolná pravidla byla vhodná k hraní dobrého příběhu.