Bouchi píše:
A když se to vezme z druhé strany - jaké procento kluků má zájem o řešení reálného světa (utázka nejen na Jersona, ale i na organizátory opengamingů)? Aby se třeba nestalo, že kvůli snaze vyjít vstříc holkám za každé dvě získané holky ztratíme tři kluky.
(Čistě soukromě a aniž bych to chtěl jakkoli zobecňovat - v době, kdy jsem začínal s DrD, by mě na reálný svět - a současnost - nikdo nenalákal. Ten mám kolem sebe furt, tak nemám potřebu ho řešit ještě i ve hře.)
Jak jsem psal, jako ideální vidím vyjít z reálného světa a postupně ho posouvat do fantastického podle reakcí hráčů. Ve spoustě příběhů se řeší defakto věci, které by se v reálném světě mohly řešit také (záchrana princezny jako záchrana kamarádky, jen kulisy se liší), a jde jen o to, aby v daném světě nebyly prvky, které někoho odradí.