Problém je v tomhle směru dvojí:
Zaprvé - svázanost se settingem je něco, co je potřeba uvažovat od samotného počátku tvorby. Pozdnější provázání bývá divné. Pokud se v průběhu tvorby nějak uvažuje že by to možná šlo, výsledek bude takový nijaký.
Zadruhé - Altar nemá k dispozici žádný svět, který by té hře dodal nějaké zajímavé settingové podtržení. Taria je dobrý svět, podle mě suprově zpracovaný, ale sama o sobě je dost tuctová. Asterion je maniakálně propracovaný, podle mého názoru zbytečně moc, ale ani Asterion není nic víc než další z mnoha tuctových fantasy. Najdu béčkovou fantasy literaturu, která má zajímavější prostředí než Asterion. Provázání takového settingu s pravidly nebude mít za výsledek hru navázanou na setting, ale opět obecnou fantasy hru, která bude mít jeden setting ke kterému se bude odvolávat.
Doteď se DrD držlo konceptu jakéhosi čtvrttovaru settingu, DrD+ pak protivně zpracovaného/nedopracovaného polosettingu.